Buat Duit Dengan Google Adsense Dalam Masa 30 Hari!

. . No comments:
Korang pernah dengar tentang google adsense tak? Kalau korang baru dalam blogging, mungkin korang biasa dengan nuffnang kan, adsense mungkin ada yang pernah dengar tapi belum cuba lagih. Adsense ni ialah satu program buat duit online yang di sediakan oleh google. Google yang buat dan semestinya boleh di percayai. Secara ringkasnya, korang kena daftar akaun adsense kat google.com/adsense, bila dah approve, korang boleh  letakkan kod iklan adsense kat blog korang. Jika ada klik pada iklan adsense tuh, korang akan terima bayaran. Jenis system pay per klik nih, langi banyak klik, lagi banyak pendapatan adsense korang. Bayaran pula dalam USD ( x3 untuk tukar ke rm ).

Korang boleh semak akaun korang setiap hari sebab pendapatan akan di masukkan setiap hari. Min cash out USD100. Guna western union le senang. Bila dah sampai nilai min, akan keluar link untuk mengandungi maklumat untuk cash out. Pergi bank isi boring western union. Semua info ada dalam penyata dalam akaun adsense korang. Kalau pendapatan korang banyak, ribu-ribu USD, korang boleh guna wire transfer terus masuk bank, tak perlu guna western union. Cantikkan system google adsense ni.

buat duit adsense
Betul ke boleh jana pendapatan lumayan dengan adsense?

Persoalannya, macam mana nak dapat klik kat iklan adsense tuh? Buat blog mungkin mudah, tapi nak dapat klik tu yang susah. Korang kena ada ilmu atau panduan tentang google adsense. Seorang sahabat yang pakar dalam adsense ni ada berkongsi tip dan trick mudah buat duit dengan adsense. Bermula dengan kajian keyword, bina blog dan buat pemasaran untuk tarik trafik ke blog untuk memaksimunkan klik pada iklan adsense. Tahukah korang, iklan adsense ada yang berharga USD60 satu klik! Sebab tuh kita kena gunakan keyword yang betul. Macam mana nak cari keyword yang bayarannya tinggi? Ada di berikan panduan di dalam tip jana wang adsense secara jelas dan gambarajah yang menarik dan mudah faham. Sesuai untuk pemain-pemain adsense yang baru nak jinak2 dengan adsense.

Selepas buat kajian keyword, kena bila blog. Guna blogspot jer tetapi nama blog kena mantap berdasarkan keyword daripada kajian keyword. Semuanya tool yang di gunakan adalah percuma dan boleh di dapati di internet. Blogspot pun free jerk an. Panduan ini adalah praktikal dan paling lengkap ( cuba baca testimonial nanti ).

Korang akan di ajar cara betul buat duit dengan adsense. Bagaimana mencari niche yang menguntungkan dan orang boleh terus mulakan projek jana wang dengan adsense nih apabila sudah mendapatkan panduan adsense ni. Jangan bimbang, panduan adsense ni adalah praktikal maksudnya langkah demi langkah akan di tunjukkan – korang takkan sesat. Beserta dengan screenshot untuk memudahkan korang ikut apa yang di berikan.


Jika korang serius nak buat duit dengan adsense, saya sarankan korang dapatkanlah panduan jana wang adsense nih. Bagi yang dah cuba bertahun-tahun tapi pendapatan adsense ciput jer seperti USD10 sebulan, silalah buat sesuatu. Korang masih boleh baikki lagi teknik adsense korang tuh. Tolonglah lah ya tapi tiada paksaan. Hanya korang boleh lakukan perubahan kearah lebih baik.


No comments:

Post a Comment

[Minta Tolong Sikit]

Komen yang mempunyai link ke mana-mana blog atau laman web yang menghala ke arah perniagaan dan keuntungan, akan dipadamkan tanpa notis. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis. Mohon janganlah SPAM ruangan ini. Terima kasih atas kerjasama yang anda berikan dan sikap sporting anda.

Berminat untuk beriklan? Boleh buat tempahan di ruang ADVERTISE.

Subscribe

Baru

Review

Komen Terkini